Küsimused-vastused
Siit lehelt leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele.
Kui Teil peale küsimuste-vastustega tutvumist on jätkuvalt küsimusi meie toodete või teenuste kohta siis võtke julgelt ühendust meie klienditoega.
Transpordi maksumus oleneb eelkõige sellest missuguse transpordipartneri ja meetodi valite. Võimalik on tellida kaubad endale pakiautomaati või kulleriga koju / kontorisse. Täpsemalt saate transporditasudega tutvuda SIIT.
Laos olevate toodete tarne toimub orienteeruvalt kuni 7 tööpäeva jooksul ning anname Teile e-kirjaga teada kohe, kui pakk on teele pandud.
Kui toode ei ole hetkel laos, saadame tarneinfo ja eeldatava tarneaja pärast tellimuse kinnitamist. Sellisel juhul on eeldatav tarneaeg orienteeruvalt 7–14 tööpäeva.
Tarneajad on hinnangulised ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Info lõpliku tarnekuupäeva kohta saadame peale tellimuse kinnitamist.
Kui tunnete huvi tellimuse staatuse kohta, siis saate jälgida tellimusega seonduvat informatsiooni alalehel Tellimuse jälgimine.
Jah, vastavalt seadusandlusele kehtib toodetele garantii 2 aastat. Garantiiküsimuste korral võtke meiega julgelt ühendust aadressil info@nutisormused.ee.
Tagastamine on nutisõrmused.ee e-poes alati seadusega kooskõlastatud. E-poest tellitud kaubad saab klient tagastada 14 päeva jooksul. Selleks võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Kui soovite oma tellimust tühistada, võtke meiega ühendust e-maili teel aadressil info@nutisormused.ee ning kindlasti täpsustage oma tellimuse number.
